فیلم حمله تروریستی به پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان

حمله انتحاری به کارکنان سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان

فیلم حمله تروریستی به پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان

حمله انتحاری به کارکنان سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان

فیلم حمله تروریستی به پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان
فیلم حمله تروریستی به پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه: حمله تروریستی به اتوبوس مرزبان در جاده خاش – زاهدان، با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌ ای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت.

اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات انتحاری منفجر شد.

منبع آگاه به ایرنا گفت: دقایقی پیش این اقدام تروریستی انجام شده و گفته می شود فعلا 20 نفر شهید و 20 نفر زخمی شده اند.

گروه تروریستی جيش العدل حمله انتحاری در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد حمله تروریستی به اتوبوس مرزبان در جاده خاش – زاهدان، با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌ ای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت.

به گفته تسنیم، آمار شهدای حمله تروریستی امشب سیستان و بلوچستان حدود ۲۷ تن بوده که احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

اطلاعیه‌ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش – زاهدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه قرارگاه قدس به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش – زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

گردآوری : مجله اینترنتی سرمه

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوال امنیتی *